ghid-ro
Distribuie
Biletele individuale pentru Festivalul Enescu 2015 vor fi puse în vânzare pe www.eventim.ro luni, 16 februarie, de la ora 10.00 (GMT+2).
Pentru a putea achiziționa bilete individuale la Festivalul Enescu 2015 sunt necesari câțiva pași simpli, care trebuie utilizați chiar și atunci când intrați de pe site-ul www.festivalenescu.ro:

1. Vă informați detaliat asupra concertelor și tipurilor de bilete și decideți din timp ce doriți să cumpărați.

2. Creați un cont de utilizator pe site-ul Eventim, www.eventim.ro, înainte de ziua în care se pun biletele în vânzare.

3. Tot înainte în ziua punerii în vânzare, verificați dacă browser-ul pe care îl folosiți poate deschide un plan de sala pe site-ul Eventim (este nevoie de plugin-ul Java instalat și activat în browser).

4. Studiați metodele de plată și livrare disponibile și decideți din timp varianta dorită. În cazul plăților prin card, verificați cu banca emitentă dacă acel card este activat pentru plăți online, dacă are sau nu un plafon pentru astfel de plăți etc.

5. Eventim a introdus o nouă opțiune de cumpărare, un sistem de printare al biletelor – [email protected] – care permite cumpărătorilor printarea biletelor acasă. Astfel, livrarea biletelor se face electronic, în format pdf. Opțiunea [email protected] va fi disponibilă pentru selectare pe site-ul Eventim în câmpul “Metode de livrare”, iar plata se face prin card.
Important: Toate biletele vor fi scanate la intrarea în sala de concert, inclusiv cele [email protected] Recomandăm cumpărătorilor de bilete [email protected] să nu distribuie sub nicio formă fișierele pdf., ele sunt bilete cu valoare și trebuie tratate ca atare. . Este interzisa imprimarea mai multor exemplare ale aceluiași bilet – aceastea conțin un cod unic.

6. Cu câteva minute înainte de punerea în vânzare biletelor, utilizând contul de utilizator deja creat, vă autentificați pe site-ul Eventim, astfel încât să puteți trece direct la plasarea comenzii în momentul în care biletele devin disponibile.

7. O altă noutate realizată de Eventim este crearea unei camere de așteptare virtuală. Astfel, în cazul în care, datorită cererii foarte mari de bilete, se ating anumite limite de trafic pe site-ul www.eventim.ro, această cameră virtuală va intra în funcțiune și utilizatorii vor fi rugați să aștepte până când vor putea accesa paginile de cumpărare a biletelor. Camera de așteptare virtuală funcționează ca o coada virtuală, utilizatorii putând intra pe site în ordinea în care l-au accesat.

8. Pentru a crea cât mai multe șanse de cumpărare în mod echilibrat pentru toți cumpărătorii, Eventim permite achiziționarea a maxim 8 bilete la același concert/per cumpărător.

9. Așa cum s-a întâmplat și în 2013, și în ianuarie 2015 când au fost puse în vânzare abonamentele, estimăm că biletele pentru majoritatea concertelor de la Ateneu, precum și pentru mai multe spectacole de la Sala Palatului se vor epuiza în timp record. Eventim recomandă cumpărătorilor să aleagă varianta achiziționării online pentru bilete, prin site-ul www.eventim.ro, aceasta fiind metoda cea mai rapidă și flexibilă de achiziționare. În condiții atât de ridicate de trafic, procesul de achiziționare înseamnă fracțiuni de secunde. Astfel, pentru doritorii de bilete care vor să le achiziționeze de la sediul Eventim șansele de reușită se reduc în raport cu utilizatorii care optează pentru varianta achiziționării online.

10. Pentru a salva cât mai mult timp și a crește șansele de achiziționare a biletelor, alegeți opțiunea “ Selecția optimă a locurilor”, evitând îngreunarea procesului de cumpărare prin deschiderea planului de sală în timp real.

Distribuie